*ThisIsReality*: I'm Okayy :)

Entry About Shout Friends Follow D'Board


Copyright © All Right Reserved dorkyyhana
  • Assalamualaikum ,안녕하세요 :) You have entered my Neverland. Let's Growlin'


owner

Contact Me
10:08 PM | 0 Cloud(s)
I'm Okayy :)

Assalamualaikum :)

Ok , aku ok lah :) Aku tak marah kat kau . I'm not the type of person that hold grudge , am I ? ;) Tapi bagus la , u speak up your mind . At least aku tau apa yg kau fikirkan selama ni . Bukan salah kau , you have the rights to say things kan ? :) I'm okay with it . As long as our friendship tak terganggu pasal benda ni . Aku tahu aku ada rasa disappointed dgn kau sbb kau post benda tu tapi tak ckp terus terang .  But then , bila aku fikir balik , u have all the reasons for not telling me face-to-face :) Ok , aku faham . So , dah settle an benda ni ? Aku tak rasa pun benda ni suatu pergaduhan . Kita tak gaduh kan ? At least , that's what I thought . So , friends forever :D ?

0 Comments:


Post a Comment